Sivut

keskiviikko 13. tammikuuta 2016

OHANA means family



Heipsun yksisarvivalaat!^^

KIITOS, siis mitä ihmettä Ouo "Lunta satoi vihdoinkin" postaukseen tuli ennätys määrä kommentteja! Juu joillekin se on pieni määrä, mutta minulle se tuottaa jo ilon kyyneliä. Muutenkin postauksiini on alkanut tulla enemmän, mutta ei siitä sen enempää:D

Kaikki varmasti ovat jo palanneet pulpetin ääreen? Toivottavasti kaikilla koulu on alkanut hyvissä merkeissä (^^) eikä minun laisillani fiiliksillä, ehheh. Pahoittelen, että olen ollut instagramin puolella aika epäaktiivinen... Varmasti tulen olemaan pahemminkin epäktiivinen instagramin että blogin puolella, sillä kokeet lähestyy uhkaavasti + pari esitelmää pitäisi kirjoittaa nii huh huh. Oukkei kouluhöpinöille stop.


Postista tuli minulle nugsuille paketti, jossa oli yksi joululahjoistani. Näette sen tässä shootin tyngässä ja pahoittelen edelleen kuvien laatua, jos on vinkkejä miten sitä voi parantaa niin viitsisittekö kertoa?^^ 

(pssst. Pollylla on uusi peruukki xd seki oli mun yks joululahjoista ja tuli postista)


shoot: OHANA



















Jotkut ehkä tajusivat, että OHANA liittyy lilo and stich elokuvaan:)))





Olen niin rakastunut tuohon Stich kigurumiin, se on niin söpö ;____;  kiitos joulupukki paketistasi xd.
Sopiiko uusi peruukki paremmin kuin vanha?

Seuraavassa postauksessa (///^-^///)

9 kommenttia:

  1. Polly on söpö, peruukki sopii hyvin!

    angelspullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pollykin kyllä pitää uudesta tukastaan 8) hän on aivan otettu!^^

      Poista
  2. Aww, ihana Polly ja hänen peruukki <3 Mutta tuo asu se on TÄYDELLINEN!!! Ai niin minusta kuvien laatu on hyvä, ei mitään vikaa ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Polly kiittää tuhannesti<3 minäkin pidän tuosta asusta todella paljon^^ ai minusta ne vain aina jotenkin huononee silmissäni, mutta pikkutarkka kun olen, heh. Mutta ihana kuulla että pidät kuvien laadusta^-^

      Poista
  3. Sait minulta Liebster Awardin ;D Lisää tietoa löydät blogistani! DayDreamullip.blogspot.fi

    VastaaPoista