Sivut

tiistai 22. joulukuuta 2015

VASTAILEMME KYSYMYKSIIN




Kolme yötä jouluun on laskin aivan itse eilen, kun näin silmät tonttusen...





Tänään koittaa se päivä, kun vastailemme teidän lähetttämiinne kysymyksiin! Olemme innoissamme ja katsotaan mitä kysymyksiä te olette meiltä kysyneet. 






Pollylle ja Sheilalle esitetyt kysymykset




Mitkä ovat teidän lempivärit?

Sheila: Ehdottomasti kaikki sinisen sävyt nwn

Polly: Itseasiassa jos tarkkaan miettii niin minulla ei ole tiettyjä lempivärejä/väriä.


Mitä pidätte ulkonäöstänne? 

Sheila: Olen miettinyt leikkaisinko hiuksiani lyhyemmäksi... Olen kyllä tyytyväinen.

Polly: Olen aika epävarma tämän hetkisistä hiuksistani... Haluaisin mieluummin ruskeat ja auki olevat hiukset, mutta katsotaas nyt... 


Onko teillä omaa huonetta?

Sheila: Ei ainakaan minulla ole...

Polly: Hei hei! Miksi Sheila saa vastata kysymyksiin ensimmäisenä?

Minä: Okei okei, vastaa seuraavaan kysymykseen ensin...

Polly: Ainiin se kysymys! Ei kyllä minullakaan ole....


Onko teillä poikaystäviä?

Polly: Ei ole valitettavasti:(

Sheila: Valitettavasti?? No siis... Pyh ja pah, ei ole ja ei tule olemaankaan!


Ootteko ollu kiltteih?:D 

Polly: Juuh^^

Sheila: Lukuunottamatta sitä piparipurkin syömistä...

Minä: Anteeksi mitä?!


Mitä toivotte joululahjaksi?

Sheila: Vaatteita enpä juuri mitään muuta.

Polly: Kampaamo käynti tällä hetkellä on ykköstoive^^


Minkä ikäisiä olette? 

Minä: Tällä tarkoitetaan varmaankin kuvitteellista ikää...

Polly: Ei ole mitään kuvitteellista, minä olen ihan 16 vuotias!

Sheila: Olenko sinua vanhempi? Ouo Minä olen jo ihan mummo, olen 17!!!


Lempi juhla?

Sheila: Rapujuhlat tietysti^-^

Polly: Ok... Minä nautin vuoden jokaisesta juhlasta, mutta Joulu ja muitten synttärit ovat suosikkini^^


Lempi ruoka? 

Polly: Kyllä perinteinen kalakukko vie voiton!

Sheila: Pidän merenelävistä ja jouluruoka on maukasta.


Lempi eläin?

Sheila: Täälläpäin asustaa iso valkoinen karvakasa, jonka näittekin jo heti ensimmäisenä, kun aloitte lukemaan tätä postausta. En unohda tietenkään delfiinejä!

Polly: Karvakasan puolella minäkin olen!

Minä: Karvakasa on kylläkin koira, huoh missä yleissivistys... 





Minulle esitetyt kysymykset


Mistä olet hankkinut nugsusi?

Olen hankkinut Sheilan mollamaniasta ja Pollyn eBaysta. 


Minkä ikäinen olet?

Olen 14 vuotias, huh samassa paatissa ollaan Sheila...


Kauan olet nukkeillut? 

Puolivuotta tuli juuri täyteen, onpas aika mennyt nopeasti^^

Aijotko hankkia lisää nukkeja?

Minä: Jouluna tänne kylläkin muuttaa uusi nugsu pugsu, en malta odottaa^-^

Sheila&Polly: Meille et oo kertonut mitään! Ouo


Mikä on rumin pullip malli jonka tiedät?

Minusta kaikista nukeista saa kauniin, mutta pullip Regeneration Noir ja Amarri eivät säväytä minua...


Mikä sai sinut aloittamaan nukkeilun?

Sain kuulla kaveriltani pullipeista ja ajattelin: Onpas kallista!  Kuitenkin aloin tutkimaan pullippeja netistä lisää ja aloin ihastua näihin pallopäihin^^ Pitkän harkinnan ja unelmoinnin jälkeen lopulta päätin aloittaa tämä harrastuksen^^


Toivotko nukeillesi mitään joululahjoja ja mitä?

Dear Santa Claus I wish...
Obitsun uudelle neidille, vaatteita/tavaroita nugsuille, peräti uuden peruukin nwn



Mistä nugsujen peruukit ovat?

Molempien peruukit ovat eBaysta. Valitettavasti en muista kummankaan peruukin myyjän nimeä >_<  








Siinäpä oli tämä Q&A! Olen todella iloinen, että tuli näinkin paljon kysymyksiä! Kiitoksia todella paljon kysyjille^3^

Joulukalenteri blogin puolella on tehnyt tehtävänsä ja niin... 
Jouluniloa kaikille ja seuraavan kerran kurkkaillaankin jo jouluaattona joka on kolmen yön päässä eli ihan nurkan takana^-^

Uusi nugsu ei ole tullut vielä siihen mennessä, joten teen häneen liittyvän postauksen myöhemmin. 



2 kommenttia: