Sivut

keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Christmas calendar 2


Joo nää luukkukuvat on erilaisia ja on otettu netistä ellen toisin mainitse



Heips^^
Tosi ihanaa makoilen kotona kipeänä ja lunta on satanut maahan. >_< Tää on just tätä...
Olisi ihana mennä ulos ottamaan kuvia, mutta hei oon kipee... Miksi universumi on minua vastaan?? (Xd) 
Sataako siellä lunta missä päin asut? ^-^

Luukun kyllä teen, sillä sain inspiraatiota.^^ Olen ottanut kauheasti kuvia sisältä. jataaskuvaansisällä  Olen pahoillani siitä, mutta on ollut kurjia kelejä täällä päin. Ja pimeys iskee, kun pääsen kotiin... Olen nimittäin lähes joka pv vähän vaille neljä kotona...koskakirottubussi 
Tässäpä nämä minun ankeat fiilikset, mutta hei mietitääs välillä jotain mukavaa^^ Kuten kerroin sain inspistä tähän luukkuun.

Luukun aiheena on Joulu tagi/ joulu kysymykset/ christmas tag^-^
Sain inspiraatiota yhden suosikki vloggaajani videosta ja mietin, että kyselisin uudelta nugsultani kysymyksiä. Olen miettinyt, että oisko vaikka Polly, Bonnie tai joku muu söppänä nimi? 

Hei oon puhunut kirjoittanut teille varmaankin jo aika paljon ja ja ja jaa

Aloitetaan vain tämä kysymys vastailu tuokio;) 






1. Polly: Hei vain kaikille! Tänään vastaan Anselan kehittämiin kysymyksiin^^
Minä: Tykkäätkö talvesta?
Polly: En pidä, vaan rakastan!


2.Minä: Mitä tykkäät tehdä talvella?




Polly: Tätähän täytyy ihan miettiä, mmh...



Polly: Nyt keksin, no tietysti pulkalla laskeminen.

3. Minä: Parasta joulussa?


Polly: Kaikki!!! Rakastan joulua, kaikki ovat iloisia ja se tekee minutkin iloiseksi. Toki pidän kaikesta muustakin mitä jouluun kuuluu. :)

4. Minä: Lempi joululaulusi?
Polly: Tonttujen jouluyö.


*hyräilee tyytyväisenä*
Soihdut sammuu, kaikki väki nukkuu, väki nukkuu. Öitten varjoon talon touhu hukkuu, touhu hukkuu. Tip-tap, tip-tap, ti-pe ti-pe tip-tap, tip, tip, tap. 



5. Minä: Lempi jouluvärisi?
Polly: Varmaankin punainen, vihreä, hopea, kultainen ja valkoinen.





6. Minä: Lempi jouluherkku/ruoka?
Polly: Kyllä piparit vievät voiton.





Kiitos ja halaus niille jotka lukivat^3^

Seuraavassa luukussa kurkkailaan, hei hei^^




















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti