Sivut

sunnuntai 29. marraskuuta 2015

Vihdoinkin taivas vastasi pyyntööni





Heipsuti, keipsuti, heiiiii!

Ihana olla taas koneen äärellä kirjoittelemassa blogia. Minua harmittaa, ärsyttää jne. se kun Sheilan kaulatappi katkesi ja en ole saanut vaihdettua. >_< Olen kyllä aloittanut, mutta niin. Sheila on nyt iskällä ja minä äidillä, joten tiedätte varmaankin mitä se tarkoittaa. 

Enää muutama pv ja on joulukuu nwn. Olen ajatellut joulukalenteria blogin puolelle, mutta itseasiassa tosi iso mutta, sillä en läheskään postaisi joka pv...  Joten en tiedä lasketaanko sitä joulukalenteriksi, mutta hei ei se mitään ^^ 

Eilen taivas vastasi pyyntööni ja coolcatin tilaus saapui luokseni. jotaootinsellasetparikuukautta Paketista tuli toki vaatteita, mutta myös chipit olivat matkassa mukana. Ja vihdoin ja viimein sain vaihdettua uudelle nugsulle chipit ja lisäsin kylläkin ripsiä myös(peruukki on myös vaihdettu ja obitsu)^^ Mallin varmasti haluatte tietää ja  se on tän tän tän tän tän tän tän tän tääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää


Classical white rabbit^-^





























Siinäpä oli minun uusi nugsu pugsu^^Toivottavasti piditte ja kommentoitte mitä mieltä olitte.^-^Jos teillä on nimiehdotuksia tälle neidille niin kertokaa toki:3 Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille ja muistakaa olla kilttejä joulu lähestyy;) Xd











2 kommenttia: